Evită durerea de… umăr (IV)

Dureri de umăr și culturism, Durerea din umăr în Culturism - 8 sfaturi pentru a elimina problema

Evită durerea de… umăr IV.

muștar articular durere dureroasă severă la genunchi

Evită durerea, accelerează progresul! În caz de accidentare, e nevoie să-ţi modifici programul pentru a putea diagnostica şi rezolva corect problema, deci în principiu îţi trebuie un plan de a elimina durerea şi a încuraja creşterea.

dureri de umăr și culturism

Umăr O articulaţie deosebit de complexă, cu o multitudine de muşchi, ligamente şi tendoane — dar în acelaşi timp o ar ticulaţie destul de vulnerabilă şi predispusă la accidentări. Unele dureri pot persista ani întregi, stricându-ţi nenumărate antrenamente. Chiar şi exerciţiile precum genuflexiunile pot devein inabordabile, pentru că simplul effort de a stabiliza haltera pe spate îţi produce dureri agonizante.

De ce ne amortesc mainile si picioarele? Dr Ana Stemate

Diagnostic Să depistezi exact problema în cazul durerilor umerilor poate fi mai simplu decât să o elimini, pentru că din nefericire aceste dureri tind să persiste, ca şi în cazul spatelui inferior.

Dar haideţi să încercăm să găsim vinovaţii pentru aceste dureri. Cei mai probabili suspecţi sunt împinsul de la umeri cu haltera, împinsul de la umeri la culisant şi împinsul de la umeri cu gantere.

Manșetă Cel mai adesea, durerea în umăr este neclară, se rupe sau durează. Dar, uneori, durerile din umeri sunt atât de puternice încât sunt comparabile cu o durere de dinți - o privesc pe o persoană de somn și odihnă.

Lucrează independent Încearcă să înlocuieşti împinsul cu haltera cu împins cu gantere, sau foloseşte aparate cu braţe care se mişcă independent. Astfel vei putea găsi un mod de execuţie şi o traiectorie a mişcării care să-ţi ofere un avantaj biomecanic — aşa vei fi şi mai puternic. Renunţă la împinsuri Dacă durerea persistă, elimină din program toate exerciţiile de împins, precum şi toate exerciţiile cu haltera pentru umeri şi piept, şi renunţă dureri de umăr și culturism la ramatul vertical şi la flotările la paralele.

Collagen 300g Colagen pulbere

În loc de toate acestea, ar trebui să faci doar fluturări şi ridicări laterale cu gantere, în seturi de 12—15 repetări. Odată ce durerea dispare, poţi reveni la împinsul cu gantere.

  • Umărul este una dintre cele mai complexe articulații din corpul uman, iar majoritatea celor care se antrenează la un moment dat vor avea dureri în această regiune.
  • Țesut conjunctiv cartilaginos
  • Re: Durere Umeri - Antrenament dezechilibrat?
  • Articulațiile rigide doare

Cel mai probabil vinovat este, din nou, împinsul cu haltera cu greutăţi mari. Alocă-ţi timp pentru întărirea acestei zone.

Durere Umeri - Antrenament dezechilibrat?

Cele mai utile exerciţii includ rotaţia dureri de umăr și culturism executată din lateral, folosind o ganteră uşoară sau un cablufluturări din aplecat şi tras cu frânghia. Tabel de control al accidentărilor Apelează la ajutorul unui specialist în cazul durerilor acute. Poţi folosi acest tabel în cazul celor care nu sunt acute, sau în cazul durerilor cronice ale muşchilor sau încheieturilor.

Localizează sursa durerii.

dureri de umăr și culturism artro pentru bolile articulare

Elimină din exerciţii pentru a vedea dacă durerea dispare. Concentrează-te pe refacere, prin odihnă, stretching şi masaj. Revizuieşte-ţi programul de antrenament, pentru a evita exerciţiile care provoacă probleme.

  1. Articulațiile umărului tratează
  2. Antrenament Ridicarea unor greutăţi mari vă poate distruge încheietutura umărului.
  3. Dureri Articulare Umăr În Timpul Antrenament Piept, Picior de sus metatarsal de sus
  4. Durere Umeri - Antrenament dezechilibrat?
  5. WhatsApp Durerea de umeri, Foto: healthyopinion.
  6. Deteriorarea ligamentelor gleznei
  7. Cum sa rezolvi durerile de umeri cand impingi - ecumamaia
  8. Dureri articulare tratament la domiciliu

Stabilizează-ţi încheieturile şi ajută-ţi muşchii cu chingi, centuri, mâneci speciale, cotiere şi echipament special. Suplimentează-ţi alimentaţia cu glucozamină, pentru refacerea cartilajelor, şi curcumină şi şi ulei de peşte pentru a reduce inflamaţia.