De ce să folosiți un astfel de exercițiu?

Dureri de cot presă bancă franceză. Când se face banca franceză apasă cu gantere

Cocktail mexican verde: reteta. Din păcate, acest mușchi este subestimat de mulți amatori, deoarece prioritatea este de obicei acordată antrenării mâinilor.

Presă bancă franceză cu gantera în picioare sau în șezut - cardioCiteste Mai Mult

Un motiv bun pentru a începe antrenamentul mai activ, nu? De asemenea, o motivație suplimentară pentru pomparea tricepsului va fi aceea că acești mușchi sunt principalii asistenți în antrenarea toracelor și deltei.

  • Triceps - unde este. Anatomia mușchilor brațului și cele mai bune exerciții pentru pomparea lor
  • Ce fel de injecții pentru durerea articulară
  • Alăturați-vă comunității "elwatersport.
  • Durere la încheietura mâinii de la degetul mic

Tricepsurile slabe nu vă vor permite să vă exersați complet pieptul folosind prese de bancă. Vor obosi mai repede decât sânul și pur și simplu nu vor putea obține suficient pentru a stimula creșterea încărcăturii. Același lucru este valabil și pentru mușchii deltoizi. În general, există suficiente preludii, de vreme ce citiți acest articol, știți bine că trebuie să descărcați triceps.

Presă îngustă a bancii de prindere

Rămâne doar să vă dați seama cum să faceți acest lucru corect și eficient. Mai târziu în articol veți primi un răspuns exhaustiv la această întrebare. Citiți cu atenție principalul lucru, amintiți-vă și aplicați informațiile primite în practică.

dureri de cot presă bancă franceză coloanei vertebrale jurnal de durere

Pe scurt despre anatomia tricepsului Deci, să începem cu elementele de bază - structura anatomică a tricepsului. Multe informații nu vor fi aici, cu toate acestea, ar trebui să obțineți cele mai necesare cunoștințe.

Cum să pompezi tricepsul pentru un începător

În caz contrar, nu înțelegeți doar semnificația schemei de instruire propuse mai jos. Tricepsul este un mușchi format din trei capete mănunchiuri : lateral, lung și mediu. Cel mai mare dintre ele dureri de genunchi după proteze lung, puțin mai mic este capul lateral și cel mai mic. Sarcina principală a tricepsului în ansamblu este de a îndrepta brațul.

Toate cele trei capete ale acesteia participă la această mișcare, însă, la schimbarea poziției mâinii, accentul de stres se poate concentra într-un anumit cap.

De aici putem concluziona că tricepsul poate fi complet pompat doar dacă toate capetele primesc sarcina în mod egal. Acest lucru înseamnă că trebuie să folosim diferite exerciții care vor accentua locația dorită a tricepsului.

Atenție Presa de pe bancă se efectuează fără deviere în partea inferioară a spatelui. Grip, când fiecare mână este luată individual pentru un disc nu este în întregime convenabil și nu este anatomic cel mai profitabil; Asiguratorul este necesar nu numai la o greutate mare, ci și pentru începători care s-ar putea să nu se simtă foarte încrezători. Variații de exercițiu Mișcarea poate fi adaptată la aproape orice caracteristică anatomică, fie că este vorba despre umeri largi, brațe mari, lipsa de flexibilitate a articulației umărului și incapacitatea de a conecta mâinile pe discurile cu gantere.

Vom vorbi despre asta mai târziu. Caracteristici ale antrenamentului cu triceps În funcție de gradul de percepție a încărcăturilor, tricepsul, în ciuda faptului că este un mușchi mic, este foarte asemănător cu mușchii mari, cum ar fi toracele și spatele.

dureri de cot presă bancă franceză

În consecință, pregătirea lui ar trebui să fie similară cu ele. Deci, creșterea masei și puterii tricepsului este afectată nu atât de volumul de antrenament, cât de intensitatea acestuia.

Ne agităm mâinile cu presa de bancă franceză

Dar, așa cum am menționat mai sus, pentru a pompa complet tricepsul, trebuie să efectuați astfel de exerciții care vă vor permite să încărcați toate mănunchiurile sale.

Și pentru a spune mai precis, atunci alegeți un set de exerciții care vor pune un accent echilibrat pe toate cele trei capete ale sale. Iată rândul exercițiilor de izolare care vă vor permite să încărcați tricepsul cu un ochi pe un fascicul specific.

cum să alinați umflarea pe articulație scăderea durerii articulare

Cert este că exercițiile de izolare necesită o tehnică ideală. Efectuându-le, ar trebui să simți fiecare centimetru de mișcare dureri de cot presă bancă franceză să obții o senzație de arsură în zona țintă. Greutatea de lucru aici va fi relativ mică, deoarece o greutate prea mare va determina includerea altor mușchi în lucrare, ceea ce nu este permis în exercițiile de izolare.

Triceps - unde este. Anatomia mușchilor brațului și cele mai bune exerciții pentru pomparea lor

Având în vedere necesitatea unei varietăți de sarcini pe triceps, va fi dificil să completați toate exercițiile într-un singur antrenament. Prin urmare, este pur și simplu necesar să se elaboreze două seturi de exerciții care trebuie alternate de la antrenament la antrenament.

Dacă luați barbellul deja pe umeri și îndreptați coatele către părțile laterale, greutatea proiectilului ar trebui să fie cu 30 la sută mai mică decât cu o presă cu palmele înălțime ale umerilor și coatele spre părțile laterale. Poziția de pornire Gâtul la nivelul ochilor, feselor și omoplaților ating bancul, se efectuează devierea, dacă este convenabil, și astfel corpul este mai bine stabilizat pe bancă. Principalul lucru este o poziție stabilă a picioarelor, astfel încât acestea să nu se miște de-a lungul "perimetrului"; Vulturul este luat cu o prindere închisă, de obicei puțin mai îngustă decât umerii, dar aceasta este individuală. Trebuie să vă îndoiți coatele și să atingeți pieptul cu o coajă; Apoi - întindeți brațele la coate și strângeți bara; Omoplații ar trebui să fie lăsați în jos, fesele ar trebui să atingă banca pe tot parcursul exercițiului.

În primul caz, aceasta va fi lucrul la masa și rezistența totală, în al doilea - studiul grinzilor triceps mai puțin implicate. Mai multe despre asta mai detaliat mai târziu, dar deocamdată, consultați exercițiile care vor fi incluse în antrenamentul nostru. Presă îngustă de prindere în simulatorul lui Smith Cel mai important exercițiu al complexului. Cu ajutorul său veți construi forță și masă pentru tricepsul vostru.

dureri de cot presă bancă franceză unguente pentru tratamentul articulațiilor degetelor

De ce în simulator, și nu doar cu un barbell? Da, opțiunea barbell funcționează și ea, dar dacă este posibil să efectuați o presă îngustă pe bancă, atunci lucrați în ea.

Cocktail verde mexican în meniu. Cocktail mexican verde: reteta. Variații pe o temă

Acest lucru vă va permite să vă concentrați cât mai mult pe munca tricepsului, deoarece simulatorul nu trebuie să depună eforturi suplimentare pentru a menține bara în echilibru. Îngust, în acest caz, înseamnă o prindere la lățimea umărului, nu dureri de cot presă bancă franceză larg și nici mai îngust. Luați-l mai larg și cea mai mare parte a încărcăturii va fi mâncată de mușchii pectorali, luați-o deja - aveți un risc mare de rănire.

articulațiile adesea doare dureri articulare ca problemă

În punctul final al mișcării, îndreptați-vă complet brațele. Exercițiul folosește toate cele trei mănunchiuri de triceps, cu mare accent pe cel mai mare dintre ele - cel lung. Dips Un exercițiu de triceps foarte eficient, cu condiția să fie efectuat corect.

Aceasta implică toate cele trei capete, cu accent pe lung. Pentru ca exercițiul să fie corect și să încarce tricepsul, și nu mușchii pectorali, folosiți următoarele reguli: - lucrați pe bare înguste - încercați să înclinați cazul la minim - mențineți coatele cât mai aproape de tors - faceți push-up-uri cu amplitudine completă Când lucrați doar cu propria greutate, reușiți să faceți 15 sau mai multe push-up-uri pure, trebuie să începeți să lucrați cu greutăți.

Pentru a face acest lucru, agățați clătite de la bară pe dureri de cot presă bancă franceză centură specială. Efectuați exercițiul într-un stil exploziv pozitiv.